Customer Care Assistant

GoMore vil gerne have mest muligt ud af verdens ressourcer. Vi er en grøn virksomhed, der hjælper folk med at dele biler i Danmark, Sverige, Finland og Spanien.

Lige nu leder vi efter en serviceminded og skarp kollega til vores Customer Care team i Danmark, der pt. består af 7 personer. Vores vigtigste opgave er, at vi hjælper vores medlemmer til at blive endnu bedre brugere. Det er vigtigt for os, at vi konsekvent leverer den bedste service. Du skal derfor være god til at lytte, mægle og effektivt løse alle henvendelser fra vores medlemmer. Herunder også mere komplekse sager.

Stillingen er fuldtid (37 timer om ugen). Timerne fordeles over hverdage og weekender, og finder sted fra vores skønne lokaler i indre København eller hjemmefra. Du vil referere til vores Customer Care Manager.

Hvem leder vi efter 

Det er vigtigt, at du kan lide vores koncept, og at du kan lide at hjælpe andre mennesker. Vi elsker kreative, udadvendte og sjove typer, der kan lide en hverdag, hvor der er fart på, og sætter pris på at være social både på og udenfor arbejdspladsen.

Dine primære arbejdsopgaver vil være at

  • Håndtere henvendelser fra vores medlemmer via mail, chat, telefon og sociale medier
  • Hjælpe nye og eksisterende medlemmer med at blive endnu bedre brugere
  • Validere nye og eksisterende medlemmer på vores platform
  • Behandle og sende forsikringssager til vores forsikringsselskab
  • Løse mere komplicerede kundesager som f.eks. skadesager
  • Svare anmeldelser på Trustpilot
  • Ad hoc opgaver der forbedrer arbejdsgange i teamet og den generelle kundeoplevelse

Vi lægger vægt på evnen til at

  • Levere suveræne oplevelser for vores brugere
  • Forvandle ethvert problem til en god oplevelse
  • Arbejde selvstændigt og samtidig indgå i et team
  • Tage initiativ til at engagere sig i arbejdet med at optimere vores service, platform og koncept
  • Sprede godt humør blandt kollegaer og vores medlemmer
  • Kommunikere klart på dansk og engelsk
  • Kendskab til og erfaring med biler og forsikring er en fordel, men er ikke et krav

Sådan søger du 

Send os hurtigst muligt og senest d. 01.03.2021 en kort ansøgning om hvorfor du er den rette til opgaven. Vi vil gerne høre hvem du er, hvad du tidligere har lavet og hvorfor netop du, er den rette til stillingen. Ansøgningen skal være maks. én side + CV med foto og karakterer.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores Customer Care Manager, Frederik Kibsgaard på kibsgaard@gomore.com. Ansøgningen sendes også til samme mailadresse i en samlet pdf-fil. Nævn gerne i din ansøgning, hvor du har set jobopslaget. Vi glæder os til at høre fra dig.